piątek

Post #3 "Kill Em With Kindness"

Hejka Naklejka!


Może na początek kilka informacji ! Więc po pierwsze powstał Facebook naszego Bloga, dlatego też dając Like będziecie na bieżąco z postami ! Myślę, że to fajna sprawa i pomocna dla Was jak i dla Nas. 


Druga informacja to taka, że Cande przeszła na urlop (nie wiadomo na jaki okres czasu) i posty będę dodawać Ja i Infinity. Posty powinny pojawiać się codziennie, ale nie obiecuję że tak będzie gdyż mam szkołę i muszę się uczyć. To może przejdźmy do spraw graficznych! W tym poście mam dla Was 5 sygnaturek i 2 nagłówki... mam nadzieję, że się Wam spodobają!

Pamiętaj, że pobierając Nasze prace powinieneś zajrzeć do Regulaminów !

Jeżeli coś Ci się spodoba i masz ochotę gdzieś wstawić moją pracę to napisz w komentarzu link do tej strony lub Bloga i dodaj Nas w Kredytach, bądź wstaw nasz Button, który znajdziesz w zakładce Współpraca !

Sygnatury

 


Nagłówki


!Pobierz!



!Pobierz!

W tym poście przyjmę 2 zamówienia! Jeżeli jesteś zainteresowany to zajrzyj do Regulaminu !

Graphics Sivi 

4 komentarze:

  1. Sygnaturka z Seleną to MAJSTERSZTYK! ♥ No nie mogę przestać się nią zachwycać :') Oprócz tego bardzo mi się podoba ostatnia sygna i drugi nagłówek. Pracuj tak dalej! ^^

    Ściskam ciepło i zapraszam do siebie!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu <3 Dziękuję <3 ! Chętnie zajrzę :* Pozdrawiam gorąco :* !
      Sivi

      Usuń
  2. Cześć :)
    Zgadzam się z Alessą. Sygnaturka z Seleną zmiotła pozostałe grafiki :) Oczywiście wszystkie są ładne, ale ta pierwsza... Śliczna <3 Poza tym, bardzo spodobał mi się pierwszy nagłówek. Jest taki delikatny i bardzo kojarzy mi się ze wczesną wiosną :)
    Pozdrawiam!
    Scar - scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ♥ Hehe cieszę się, że sygnaturka z Seleną tak bardzo się Wam podoba :* ! Również pozdrawiam :* !
      Sivi

      Usuń

Pomyśl zanim napiszesz ♥.♥
Dziękuję Ci za komentarz ♥.♥