sobota

Post #4 "Chocolate in his lips"

Witajcie!

Graphics Sivi
Jak Wam minął dzień? Co tam u Was? Wiem doskonale, że ten post pojawia się bardzo późno... ale aby tworzyć dla Was grafikę trzeba było ją pierw zacząć :) . Więc w tym poście będzie dużo grafiki, więcej niż zwykle! Cande wróciła do Nas i w tym poście pojawi się także jej grafika!


Pamiętaj! Jeżeli pobierasz nasze dodatki i prace zajrzyj obowiązkowo do Regulaminów !

A więc może przejdę do tego co mamy dla Was w tym poście? Będzie dużo paczuszek, tutorial i także współpraca stworzona przez mnie i Infinity oraz standardowo różnego rodzaju grafiki! A więc zaczynajmy!

Sygnatury 

Graphics Sivi










Graphics Cande










Graphics Infinity



Tła

Graphics Cande









Nagłówki

Graphics Sivi







WSPÓŁPRACA Z INFINITY

Graphics Cande










Graphics Infinity





 Tutorial



Stocki i Textury (Hasło do paczek znajduje się w regulaminie)






To tyle w tym poście! Mam nadzieję, że zostawicie jakiś miły komentarzyk! Zapraszam też do dania Like dla naszej strony na Facebook'u! Możesz zaobserwować nasz blog by być na bieżąco!

W tym poście przyjmę 2 zamówienia! Zamawiając zajrzyj do Regulaminu !

Graphics Sivi

5 komentarzy:

  1. Witaam :3
    Sygnaturka z Seleną autorstwa Sivi kompletnie podbiła moje serce ♥ Cande, widzę sygnaturkę zrobioną z moją instrukcją, wyszła Ci ślicznie! ^^ Nagłówek z Amandą jest boski, ma cudowną kolorystykę. Drugi nagłówek Cande bardzo mi się spodobał, ma taki zimowy klimat!

    Ściskam wszystkich bardzo ciepło ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka obszerna notka, matko! Przewijam, przewijam i końca nie widać! Super! Moje serce skradła pierwsza i przedostatnia sygnaturka oraz nagłówek z Amandą ;) Ogółem dobrze Ci idzie wykonywanie grafiki, jestem pod wrażeniem Twojego zapału i pracy, jaką wkładasz w to wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :* ! Mega się cieszę, że taka graficzka jak ty skomentowała mój post na blogu :) ! Zapraszam do obserwacji bloga i pozdrawiam! :*

      Sivi

      Usuń
  3. Witam. Blog ten przynależy do naszego spisu już jakiś czas, lecz nie widzimy tutaj odnośnika do nas. Prosimy o wyjaśnienie sprawy (być może coś przeoczyłyśmy) lub po prostu dodanie buttonu w zakładce/na stronie głównej.

    Pozdrawiamy,
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń

Pomyśl zanim napiszesz ♥.♥
Dziękuję Ci za komentarz ♥.♥