poniedziałek

Post #5 "After all this time ? Always "

Witajcie kochani w tym
tygodniu przychodzę do was z nową notką mam nadzieję ,że kolejna  opublikuje  razem z moją kochaną Sivi a tym czasem informacja obecnie przyjmuję  zamówienia  na wyglądu stron i nagłówki :) . Do następnej notki kochani ,która pojawi się już niedługo :* .





Pamiętaj! Jeżeli pobierasz nasze dodatki i prace zajrzyj obowiązkowo do Regulaminów !



Sygnatury


Pobierz

Pobierz

Pobierz

Tutorial

Tutorial Pobierz







4 komentarze:

  1. Boskie sygnaturki! Najbardziej podoba mi się ta z Hyuną! ♥
    Zerknę na tutorial! ozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement ale nigdy moje prace nie będę tak idealne

      Usuń
  2. Piękne prace! Pierwsza podoba mi się najbardziej. Czekam na kolejny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się trzecia sygnaturka. Ale wszystkie prace są bardzo ładne.
    Pozdrawiam, Danni xx.

    OdpowiedzUsuń

Pomyśl zanim napiszesz ♥.♥
Dziękuję Ci za komentarz ♥.♥