wtorek

Post #6 Powracamy?

Halo! Halo! Ktoś jeszcze jest tu z nami?

Nassya Design
Wiem doskonale, że bardzo długo nie było postów. W naszym życiu jak się domyślacie wiele się zmieniło, graficznym jak i prywatnym. Zaczynając od tego, że Sivi zmieniła swoją nazwę na Nassya i obie graficzki z bloga są już pełnoletnie. Myślę, że nasze umiejętności się polepszyły, grafikę tworzymy dalej lecz nie w takiej ilości jak kiedyś mogliście się tego spodziewać.

Mam wielką nadzieję, że ktoś jeszcze od czasu do czasu zagląda na naszego bloga z myślą, że one kiedyś jeszcze tu wrócą! Tak więc jesteśmy!

Witamy Was po bardzo długiej przerwie z większymi umiejętnościami jak i zapałem do pracy!


Pamiętaj! Jeżeli pobierasz nasze dodatki i prace zajrzyj obowiązkowo do Regulaminów !

A więc może przejdę do tego co mamy dla Was w tym poście? Będzie dużo standardowych grafik, więc myślę że nic specjalnego. Niestety dzisiaj jestem tylko ja, Cande dbała o bloga już kilka postów wcześniej, więc teraz pora na mnie aby ożywić ten blog! Zapraszam do oglądania!

Sygnatury



Bannery




Cover Facebook




Banner Youtube






Nagłówek (Współpraca z Cande)



To tyle w tym poście! Mam nadzieję, że zostawicie jakiś miły komentarzyk! Zapraszam też do dania Like dla naszej strony na Facebook'u! Możesz zaobserwować nasz blog by być na bieżąco!

Nassya Design

1 komentarz:

  1. Piękne prace! Zwałaszcza bardzo przypadła mi do gustu sygnatura z Seleną Gomez. Świetne kolory <3
    Nagłówek też niczego sobie :)
    Mam jeszcze pytanie na koniec, czy jest możliwość zamówienia szablonu na bloga? Chodzi mi o katalog z opowiadaniami Magiczny Zbiór.
    Bardzo proszę o informację :) Najlepiej mailowo:
    noesmerhalda@gmail.com

    Pozdrawiam,
    [magiczny-zbior]

    Saphira

    OdpowiedzUsuń

Pomyśl zanim napiszesz ♥.♥
Dziękuję Ci za komentarz ♥.♥